Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 14:06 - ЖАЖДА ЗА ЩАСТИЕ
Автор: kens Категория: Изкуство   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
1



   - Глупости! Ако беше видяла каква брадавица има близо до носа си последната му избранница, дори на теб щеше да ти се изправи косата.
   Таня прихна да се смее в шепи, но бързо се овладя и каза:
   - Но, Венци, ТИ НЕ СИ женомразец!
   - Разбира се, че не съм - иначе щях ли така безумно да те обичам? Не в това е работата, не това яде дъртия. той държи на своето - иска да му се подчиня, да играя по неговата свирка. Хайне да се спасява! Младите НЕ играят както им свирят старите. Бога ми, от родителите си исках само едно: да ме оставят на мира след като излязох от казармата. Бях сигурен в себе си. знаех, че мога да се справя с живота. След всяко падане - ставах, не се излежавах на земята. Не чаках наготово от никого, бях търпелив. А за твое сведение, търпението на нашите се изпари още преди да е изтекла първата година на моето завръщане от каторгата,в която оцелях цели 27 месеца. Аз не си оставих черепния "автограф", примесен с бракуван мозък по таваните на караулното. Не влязох в дисципа. Почти не боледувах. Не бях дотолкова глупав, че да си счупя ръка или крак, та и аз - като всичкипростосмъртни - да изляза в домашен отпуск. Не направих хиляди безумства, които бе напълно в реда на нещата да извърша, с оглед на режима и атмосферата царящи в поделенията, в които имах "щастието" да отбия редовната си военна служба. Излязох твърд - чудно нещо... Станах вълк-единак. Вместо да пропуша, кото повечето току-що влезли в казармата пубертетчета, аз отказах цигарите, но, за сметка на това, се научих да пия. Да пия на екс! Уплаших се ( от себе си )  само веднъж - когато изпих половин бутилка Съни бийч на един дъх. Не сънувах кошмари - сънувах момичета: голи, девствени момичета. Запазих неопетнени Разума и Човечността си, но, както виждам, и тук, в така наручената "цивилизация", ТЕ не се котират. Невалидни са, не важат! Не са стока, която върви на пазара, наречен "междучовешки  отношения".
   Не зная докога бях способен да говоря така, но съм благодарен на Таня, че ме целуна и събори по гръб върху леглото. Какво блаженство!...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kens
Категория: Изкуство
Прочетен: 354715
Постинги: 443
Коментари: 101
Гласове: 617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031