Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2009 16:10 - ЖАЖДА ЗА ЩАСТИЕ
Автор: kens Категория: Изкуство   
Прочетен: 525 Коментари: 0 Гласове:
1



   - Идваш ли? - обърнах се към Теодора, която стана от мястото си  и  отвори вратата.
   - Ами ако не пуша? - погледна ме тя питащо.
   - Тогава ще се радвам ако ме изслушаш.
   - Само не ми казвай, че имам хубави очи и приятен глас.
   - Това пък защо? Аа, ти смяташ, че те свалям, така ли?
   - Да приемем.
   - Виж, с удоволствие бих го направил, но малко по-късно. Сега ме тревожи въпросът с видението.
   - Какво видение?
   - Нали точно за него искам да ти разкажа и питам какво конкретно знаеш за този род халюцинации. (Затворих плъзгащата се врата и се облегнах на нея.) Това се случи на перона, докато чаках влака. В първия момент ми се стори, че излязох от себе си и се видях отстрани. Знаех, че витая малко над земята, тъй като погледът ми падаше косо върху неподвижното физическо тяло. Почти веднага от чакалнята излезе възрастна жена с огромен денк в ръце. Тя беше припряна, защото явно се боеше да не изтърве влака и на петата или шестата крачка, се спъна и падна лошо, без да може да се предпази от последвалия удар със земята. Работата беше там, че тя си спука главата и мигновено около нея се образува ореолова локва от кръв. През всичкото това време аз само стоях и гледах. Внезапно дойдох на себе си и осъзнах, че съм имал видение, че всичко това не се е случило в действителност. Приближаващият гарата влак изсвири предупредително. Този път от чакалнята наистина излезе възрастна жена и най-страннто бе, че тя наистина носеше голям денк. Без да се замислям, аз изтичах и направих това, което трябваше да сторя и във видението. Възрастната жена се спъна по идентичен начин, но този път  аз бях близо до нея и успях да я прихвана секунди да се случи непоправимото. Как можеш да ми разтълкуваш всичко това от медицинска гледна точка? Кълна се, че казах истината и само истината - добавих с подкупваща усмивка като я видях да се колебае.
   - Не, не, че не ти вярвам, нотълкуването на подобни случаи-видения все още се възприема като несериозна работа от Науката.
   - Касто и самите видения, навярно? - вметнах аз.
   - Да. В твоя случай и Психоанализата не може да ни помогне кой знае колко много. Остават, може би, окултните книги, които казват, че така става когато същества от астралния свят са възбудени и искат да предпазят или наранят някого от нашия физичен свят. Съществата, желаещи да предотвратят нещастието, са влезли в контакт с твоята душа/биополе, а тези, които желаели живота на старицата, са обсебили нейната душа. Само защото ти си повярвал в добрите намерения на астросомите, си могъл да видиш какво ще се случи ако не се притечеш своевременно на помощ. Останалото е само още едно доказателство за съществуването на Бог.
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kens
Категория: Изкуство
Прочетен: 360874
Постинги: 443
Коментари: 101
Гласове: 618
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930