Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 16:16 - ЖАЖДА ЗА ЩАСТИЕ
Автор: kens Категория: Изкуство   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
1




ВТОРА ГЛАВА



"Влюбената жена не се бои от ада - тя съвсем не иска да иде в рая."
Анатол Франс
 
   Неусетно се бяха изтърколили три месеца. Слънцето грееше все по-ярко! Плажът отвори врати, но нямаше тълпи от клиенти. Летовниците бяха малко, а чужденците - направо кът. Тезие факти не ме вълнуваха кой знае колко, защото в момента, върху рецепторите си за възприятие на дейстивителността, бях сложил не попивателна хартия, а огледало. Лято бе все пак. Трябваше да почивам, да се веселя, да релаксирам с вярата,  че не всичко е изгубено, че тепърва ще започна да изживявам доброто сметло бъдеще...
   Бях успял да намеря квартира още в деня на пристигането си , та не ми се наложи да безпокоя леля или някой от тукашните аскерлии. Таванската стая бе напълно сносна и се намираше близо до ОБРАЗЦОВ ДОМ. Общо-взето около центъра, напълно задоволително за провинциалистче като мен. Хазяинът, пенсионер, също беше сносен тип: дори ме почерпи с чаша ракия по случай случая. (Това май че беше тафтология, но както и да е.) Виж, докато намеря работа, загубих 5 дена. Протърках си подметките, но си струваше. Бях добър заварчик-професионалист, а всички нови магазини, блокове и гаражи  днес се нуждаеха от красиви железни решетки!  Строителният предприемач, в чиято фирма бях нает на работа, се оказа градски. Познавахме се бегло. Близо 4-годишният ми стаж  в завода за цистерни явно бе достатъчен като гарант за ефикасността на работата ми. Е, не ми се размина без да заваря нещо пред очите му и направя всички познати шевове и видове заварки ала това си беше в реда на нещата.


 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kens
Категория: Изкуство
Прочетен: 361142
Постинги: 443
Коментари: 101
Гласове: 618
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930