Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 18:53 - ЖАЖДА ЗА ЩАСТИЕ
Автор: kens Категория: Изкуство   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
0



   - Не говорете така, още сте много млада.  Просто трябва да пренасочите амбицията си от едно поле на изява на друго.
  - На думи е лесно - вмъкна се в диалога ни блондинката, но я се опитайте вие да се качите  на "Трабант" след като цял живот сте се возили на "BMW".    - Съгласен съм, трудно е, обаче нека не забравяме, че за Мирела не е задължително да се качва на "Трабант"!
   - Прав сте. Засега наистина не ми се налага.
  - Ето, виждате ли, значи не всичко е загубено.
  - Хей, приятели, хайде в морето - не се сдържа повече пренебрегнатата слива.
  - Да, хайде - продкрепи го блондинката, ставайки на крака.
   Ние също станахме, оставяйки колите си върху хавлиените кърпи.
   В морето имаше не повече от 20 души. Още преди нивото на водата да залее колената на съученика ми, той самоотвержено цамбурна в нея и преплува около пет метра под вода, навярно охлузил корема и капачките си. След това започна да плува стилно брус! Двете момичета изчакаха водата да покрие гърдите им и заплуваха една до друга бътерфлай. Беше ми крайно интересно, тъй като никога през 26-годишния си живот не бях наблюдавал подобно нещо на живо, изпълнявано от две нимфи. След малко Валя се обърна и застина неподвижно по гръб, а Мирела се потопи и заплува под вода. Последното нещо, което ми хрумна преди и аз да се потопя, бе, че тя ще изплува от водата близо пред  мен, но, уви - вече бях в прегръдките на морската стихия, плувайки с мощни жабешки загребвания.
   Когато се показах над повърхността, никъде не можах да открия "шоколадовото блокче". Тъкмо отново щях да се гмурна, и някой рязко ме дръпна за глезените. Преди да успея да прикрия изненадата си, водата зад мене забълбука и се разцепи като кратер.  Именно от него се подаде главата на Мирела, а сред бисерните капки, лъснаха и раменете и. Тя се смееше.
   - Хей, уплаши ме - казах весело.
  - Не ти личи! - забеляза тя.
  - Аз просто така прикривам страха си - опитах се да загладя положението.
  - Браво на теб. Обичаш ли да плуваш?
  - Да, разбира се. А ти?
  - Обожавам подводното плуване, но все още не съм се снабдила с акваланг. Родителите ми държат да изкарам необходимите  курсове, за да са по-спокойни.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kens
Категория: Изкуство
Прочетен: 361133
Постинги: 443
Коментари: 101
Гласове: 618
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930