Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2009 10:43 - ЖАЖДА ЗА ЩАСТИЕ
Автор: kens Категория: Изкуство   
Прочетен: 535 Коментари: 0 Гласове:
1



    Застанах прав пред седящото на леглото, до прозореца, момиче и наистина се двоумях какво да предприема, тъй като нещо отвътре ме сковаваше и ми казваше да не избързвам, а да изчакам.
   - Нека аз да те съблека - предложи по едно време Мима и хвана пешовете на ризата ми.
   Издърпа ги бавно след което сложи хладните си длани върху кръста ми. Потръпнах1  Леко взе да ме масажира, правейки с дланите си кръгообразни движения и, едновременно с това, доближи лицето си до корема ми, леко плъзвайки горещия си език по него. Изтръпнах отново! Имах чувството, че ми се изправиха всички косъмчета.
   Тя  захапа лекичко кожичката около пъпа, а след това  я целуна.  С две ръце започна разкопчаването на ризата ми, а с език продължи да милва коремната област и зърната ми, които - от време на време - нежно засмукваше.
   След като разкопча и последното копче, вместо да изхлузи ризата от гърба ми, тя  я свали малко под раменете и мина с едно движение зад мен като сложи ръцете ми (с дланите навън) една върху друга сякаш смята да ги върже с въже.  Тя продължи да смъква бавно ризата надолу. По едно време, пръстите ми се опряха или по-скоро бяха притиснати върху венериния и хълм. Те конвулсивно се свиха! Извих (виейки безшумно от удоволствие) главата си надясно, а след това и наляво. Продължих да мачкам нежно срамните устни, скрити зад два пластта коприна, изчаквайки с растящо нетърпение следващия ход на "кестенчето".
   Какво блаженство - ризата най-сетне бе свалена изцяло! Без да минава пред мен, тя започна да сваля ципа на дънките ми. След това, разкопча копчето и пъхна палците си в страничните гайки. Изхлузи досадните панталони (как всичко освен Жаждата веднага става досадно...) и ги захвърли на съседното легло.
   Рязко се обърнах на 180 градуса и притиснах в щепи лицето и. Целунах я... по челото. Тя се усмихна. Видимо бе желанието и аз да продължа любовната игра. Не знаех защо, но не се и замислих. просто я хванах здраво (като булка) и внимателно положих скъпоценното телце върху белите чаршафи.
   Първо свалих обувките, после - белите и бикини, а накрая - и късата и копринена рокличка.
   Мислех да махна слиповете си докато бях прав, но не го направих. Вместо това, легнах до момичето с идеално атлетическо телосложение (боже, колок неграмотно можела да звучи истината на думи!) и леко погалих стегнатата и девича гръд. Целунах я по устните, а след това - и по шията...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kens
Категория: Изкуство
Прочетен: 360847
Постинги: 443
Коментари: 101
Гласове: 618
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930