Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2010 15:08 - ЖАЖДА ЗА ЩАСТИЕ
Автор: kens Категория: Изкуство   
Прочетен: 495 Коментари: 0 Гласове:
1



ТРЕТА  ГЛАВА


"От всички предразсъдъци най-лошият е да смяташ
собствения си предразсъдък за по-свястен." Лесинг


      Животът продължаваше своя неспирен ход. (Готин шаблон, нали?) Беше краят на август.  Денят бе сух и горещ. Част от работната бригада в която работех, завършваше един жилищен блок до ХЕИ-то.
    Аз бях свършил работата си и прибирах електрожена и маската когато до обекта ни спря един тъмносин Форд-ескорт. От него излязоха шефът ми, някакъв дебел, намусен господин, чиято долна бърна изглеждаше като забравена на слънце джапанка и шофьорът му. Га задната седалка остана да седи чернокосо девойче с червен уокмен "Сони" в ръцете.
   (Цветовете говорят. Не мислите ли?)
   След като ме доближи, шефът весело ме поздрави:
    -   Здрасти, Венци!
   -   Добър ден, господин  Чакръкчиев.
   -  Свършихте  ли за днес?
   -  Аз -  да,  другите ще се забавят.
  -  Добре.  Нека видим какво правят -  обърна се началникът към възпълния и го пропусна да мине пръв.
   Те изкачиха входното стълбище и застанаха пред вратата на асансьора.  Щофьорът, който бе на моя възраст плюс 2 или 3 години,  запали цигара и поразкърши схванатите си от пътуването крайници.
   Регистрационният номер на Форда беше софийски.  Шопи, значи  - казах си наум. Знаех, че частните шофьори не са никак сговорчиви, нореших да пробвам.  Може пък приказката ни да потръгне...
   -  От София ли идвате? - атакувах го директно аз.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kens
Категория: Изкуство
Прочетен: 354640
Постинги: 443
Коментари: 101
Гласове: 617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031