Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2020 07:14 - ЕТО КАКВО ЩЕ КАЖЕ ДНЕС БОЙКО НА КОНГРЕСА НА Г Е Р Б
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1065 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По тайни канали, минаващи през х-л „Берлин“, двореца на султана „Росенец“ и резиденция „Бояна“ Фрог нюз успя да се добере до речта на Бойко Борисов, която той ще прочете утре пред актива на ГЕРБ. Както вече стана ясно от спуснатото окръжно, партията-кърмилница свиква партайгеносе в ”София Тех Парк”.

Приятели и приятелки,

Скъпи кърджалийски, врачански, старозагорски, пловдивски… (не се чете, защото буквите са размазани от сълзите на Севда). Днес съм ви събрал, за да ви кажа, че никаква оставка няма да подавам. Да го духат онези отвън, дето лежат по асфалта като рязани турци, вместо да отидат на Бетономорието и да подпомогнат родния туристически бизнес. Аз съм отговорен човек и мама, която беше учителка, винаги ме е учила да съм тъп, но упорит,

Навън шепа хора без работа и отговорности искат моята оставка и оставката на целия к Построил съм магистрали, помпени, пречиствателни и космически станции, хъбове… И диверсификацията съм я направил, дето онези отвън са срещу мен заради нея. Докарах газ откъде ли не. И от американските санкции за Турски поток не се плаша, защото съм уредил всичко, още като казах на Горанов да преведе милиардите за F-16. Най-големите фирми съм докарал да строят АЕЦ-а в Белене: карат се, надпреварват се. абинет. Искат оставката и на Гешев,

Докарах и 30 милиарда от Брюксел. Това никой го не го може! Но комунистите и на Радев завиждат. Шофьор на самолет!

Подавам оставка. Моля, моля, чуйте ме. През целия си живот съм работил само за благото на хората и не съм взел една стотинка. Даже заплатата някой пък съм забравял и Севда ми я носи в спалнята… В кабинета, естествено, аз съм аскет. Отвън са платените, дето са взели милиони от Божков, Радев, Манолова, Трифонов, Нинова и Иванов, за да протестират срещу мен. Получих оперативна информация, че се готвят взривявания на мостове и железопътни възли, саботажи в 289-те автомобилни завода в страната. Шпиц команди ще нападнат метрото. Майки и други терористи ще атакуват къщата ми в Банкя. Хакери ще ударят банковите ми сметки… Гешев има готовност с двата нови джипа да ги изпревари и прибере, но се оказа, че арестите са препълнени. Затова разпоредих в няколко болници да приспособят мази и други помещения за арестанти.

Подавам оставка не от страх, а защото съм отговорен човек. Така ме е учила мама.

Наредил съм на Цвета да свика парламента и да приемат оставката ми. За мой заместник посочвам Томислав Дончев, този честен и чист човек, а за негов вице – Деница Сачева. Предупредил съм ги: никакво служебно правителство, защото Радев ще разсипе държавата.
 

Аз наистина съм много прост човек, но и вие сте същите, затова се разбираме толкова добре. Онези отвън, като се правят на умни, да лежат по палатките, пък ние ще запразним я на Евксиноград, я някъде другаде.

 **

Ще продължим утре, когато ще се случи епохалното събитие – сбирката на ЦК на ГЕРБ. Като споменахме ЦК и се сетихме, че подобно събиране на актива имаше и на 10 ноември 1989 г.  На него Тодор Живков бе освободен от най-висшите постове в държавата и партията. Изглеждаше изненадан и уплашен. Кофти вид имаше.

 

Историята в това отношение не търпи изключения.

 

Екип на Фрог нюз




Гласувай:
9



1. deathmetalverses - Ха-ха-ха!
05.08.2020 08:11
Интересно! От друга страна... Горко на губещите!
цитирай
2. kvg55 - zaw12929,
05.08.2020 09:02
Вълнуващо! Просълзявашо!
цитирай
3. missana - Добре е да си припомним, че сделката за F-16 бе подкрепена, както от червения президент Радев,
05.08.2020 09:53
така и от партията на "милите хора" - БСП. Неслучайно синчето на г-жа Нинова се облажва в САЩ, а чий го дири г-жа Радева /пак там/ да обяснява съпругът. От друга страна, ако паметта не ми изневерява, един от най-страстните антиНАТОВЦИ - г-н експрезидентът Георги Първанов, който правеше многохилядни митинги с/у НАТО, загадъчнобързо се преориентира и стана страстен НАТОВЕЦ. Та такива ми ти работи относно високия морал на червената номенклатура...
цитирай
4. zaw12929 - Мислех, че Радев най малко е червен- избран от 2 млн, каквито БСП НЯМА
09.08.2020 14:20
missana написа:
така и от партията на "милите хора" - БСП. Неслучайно синчето на г-жа Нинова се облажва в САЩ, а чий го дири г-жа Радева /пак там/ да обяснява съпругът. От друга страна, ако паметта не ми изневерява, един от най-страстните антиНАТОВЦИ - г-н експрезидентът Георги Първанов, който правеше многохилядни митинги с/у НАТО, загадъчнобързо се преориентира и стана страстен НАТОВЕЦ. Та такива ми ти работи относно високия морал на червената номенклатура...

БББББОЙКО И МАГАРЕ ДА БЕШЕ ПРЕДЛОЖИЛ- ЩЯХА ДА ГО ИЗБЕРАТ< но РАДЕВ ИЗБРАХА, ЗАЩОТО НЕ Е ЧЕРВЕН!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14206714
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68272
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031