Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2010 12:13 - жажда за щастие
Автор: kens Категория: Изкуство   
Прочетен: 371 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 28.10.2017 13:15




   Направи го предумишлено бавно, което от своя страна ме направи свидетел на смразяваща за миг кръвта картина, чиято централна част представляваше черен триъгълник от къдрави къси косъмчета, покрити с прозрачно дантелено парче плат, наречено още бикини.
   Никога през скапания си четвъртвековен живот но двуного не съм бил пуритан и реших, че не е точно сега подходящият момент да ставам такъв.
   -  Наздраве, за вас!  -  вдигнах своя тост и лекичко чукнах чашата си с коняк в тази на Руми.
   В същия момент, нейните очи сякаш светнаха и тя изпи 50-те грама на екс.  Последвах примера и, чувствайки как през гърлото ми преминава поток от лава.
   Те това е оригинален коняк, казах си аз и погледнах към домакинята, която отново напълни чашите.
   -  Ще поиграем, нали, Венци?  -  бях попитан с бляскава усмивка.
   - На каквото кажете  -  отвърнах вместо с "Както кажете".
   -  За нас!  -  вдигна тост кака.
   Този жест ми даде да разбера, че всяка моя крачка назад от сега нататък ще бъде санкционирана като грешка.  Ако и откажех, нищо чудно като се върнем при Пламен, тя да му каже, че съм се опитал да я изнасиля.  Интериорът тук беше добър мизасцен за такава постановка, а имаше и сума ти предмети за чупене, ксито впоследствие можеха да послужат като доказателство за моята "необуздана похотливост"...
   Всичко, което направих след като изпихме вторите чаши с коняк се побираше в две думи:  станах и тръгнах.  Последвах кака Руми, хванат здраво за дясната ръка, в една от спалните на първия етаж.
   Там тя ме накара да легна по гръб върху широкото удобно легло и, в полуздрача царящ в нея, разкопча блузата си без да я съблича.  Това съвсем не попречи на разкрепостените и, разкошни гърди да изскочат навън и възбуждащо да затрептят с танцуващите по тях светлосенки!  Прокара бевно гореща длан от лицето ми надолу по тялото, докато не стигна до чатала ми.  Имах усещането , че върху него бе поставена включена ютия!  Добре че след минута, дланта с шарещите наоколо пръсти се отдръпна и заслиза още по-надолу...
   Ето че в играта се включи и другата длан, която се плъзна непосредствено след първата от вътрешната страна на бедрата ми.  Топли вълни,на тласъци, нахлуха в гърлото ми и едва не ме задушиха!  Опитах да се надигна незабележимо, но бях усетен и отново бях грубо притиснат върху леглото.  Не знам защо, но нещо ме караше да вярвам, че няма да се стигне до края.  Сякаш, за да ме опровергае, каката рязко разкопча дънките ми и пъхна длан под ципа.  Той беше метален, без контра, и често слизаше надолу "самостоятелно".  Под натиска на дланта под него, която запълзя към тестисите ми, галейки възбудения ми член, той зина разтворен докрай...
 


Тагове:   игра,   коняк,   еротика,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kens
Категория: Изкуство
Прочетен: 364171
Постинги: 443
Коментари: 101
Гласове: 618
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930